Coralia - ANIMA Barcelona
coralia_001.jpg coralia_004.jpg coralia_003.jpg coralia_002.jpg coralia_005.jpg coralia_006.jpg

Coralia

Projecte integral de disseny, desenvolupament i llançament de producte

Xining · Xina

2010

 

El naixement d'una marca

Coralia és una línia de negoci completament nova per a un important fabricant asiàtic.

El repte per a ÀNIMA Barcelona en aquest projecte consistia a fer-se càrrec d'una gestió completa, des del naming fins a l'elecció i el disseny de la marca, i l'anàlisi de tendències i nous usos, així com el disseny dels productes, els elements de comunicació i l'estil i la distribució dels punts de venda. Un projecte integral en el qual ÀNIMA Barcelona ha acompanyat Coralia en tot el procés d'investigació i disseny.

facebook twitter twitter email

comparteix-ho a...   

Investigació i disseny

Dissenyar i desenvolupar, en un període breu de temps, l'àmplia gamma d'articles que avui formen la cartera de productes de l'empresa ha suposat un repte important i, també, una gran satisfacció.

'Naming' i creació de marca

Hem afrontat el procés de naming i el disseny de la marca tenint en compte la simbologia de puresa i ecologia associada a l'espai del bany, i la imatge que es desprèn dels valors de la marca.

Elements de comunicació

L'equip creatiu d'ÀNIMA Barcelona, en col·laboració amb diverses agències externes, ha dirigit els estudis previs i el disseny dels elements de comunicació de Coralia.